narmin955 Merhaba ben 30 haftalik hamileyim iki defe parol kullandim siddetli dis agrisi icin..bebege zarari dokunmaz dimi?
Sadecan narmin955 biz daha 17 deyiz ama migrenim var. Katılanamiyorum ağrım başlayınca içiyorum şimdiye kadar 7-8 tane icmisimdir. Doktorlar zaten sadece parola izin veriyor diğerlerini içmeyin diyorlar
AsilveAnnesi narmin955 parol ve minoset gunde 3 taneye kadar alınıyor zaten içtikten sonra sıfır etkisi oldugunu gorunce hic bi zarari olmadigini anlarsınız. Gecmis olsun
AnlatmayaGerekYok narmin955 23 24tü galiba çok hasta olmuştum enfeksiyon çıkmıştı kanımda o zaman doktor günde 3 tane parol alabilirsin demişti kullandım bende yaklaşık 1 hafta kadar
ikinciprensimgeliyor 29 haftalik olcaz siddetli bas agrisi yuxunden gunde 3-4 tane icmisligim bile vardir doktor sakincasi yok dedi
Modies Ben 15. Haftada grip oldum parol aldım. Plus olanları almayın onlarda kafein varmış bana içme dedi doktor