Kabarik Esse123 sizinki 100 Gr fazla sadece :) yoo benim Doktorum Gayet iui dedi telas yapmayin bence gayet guzel
Dilekcelik Zeymomm 1550 idi canım benimki şuan 30 olduk bakalım haftaya tekrar gidicez kontrolleri sıklaştırdı doktorum nst ye giricem artık
Esse123 Doktor bana çok fazla dikkat et dedi ama sizinkilere bakınca ortalama bi kiloda görünüyo niye o kadar laf etti ki acaba bana 🙄
minikoo HYK 32 2 de 1 700 benimde zayif dogacak dedi ayni sayılırız hangisine güvenmeli bu doktorların
AyseNurv Kızlar 29 haftalıkken 1380 demişti az mı kilosu bundan sonra mı alıyor ne yemeliyim bunun için doktor bana az demedi ama şimdi bakınca sanki benim miniğim çok küçük ya da normal mi 😔
simgebfrl AyseNurv bence cok bi anormallik yok ama 30. Haftadan sonra hızlı kilo alıyolar canım. Soda ceviz muz bal tahin pekmez kilo aldırıyor bebeğe
Mayasey AyseNurv ben en son 30. Haftada gittim benim de 1250 gibi Bi şeydi.. Bebeğin minyon olacak dedi. Yarın bir daha gidicez bakalım 32. Haftada ne olmuşuz
Turkan_oruc Snmglck89 merhaba be yedınız bebeyınız kılo alsın diye benım kızı cok zsyıf dogdu şimdi yine hamileyım sezeryan olucam cok isdiyorum bu bebeyım kilolu olsun