Rmzye ilacı içtikten 1 hafta sonra gectı lekelenmem içini ferah tut ıyıyı dusun herzaman ben öyle yaptım bebegıme güvendım oda benı bırakmadı benım ilk gebelıgım kımyasaldı kürtaj oldum üstüne 2. Bebegıme hamıle kaldım ve ondada rısklerım vardı hersey allahtan oyuzden rahat olmakta fayda var nasıbı varsa bu dunyada sen ıste yada ısteme o dunyaya gelecektır