Asli35k Elifeymen54 benim öyle ama erken Doğum olmadı 32. Haftamda olacak gibi oldu adalat kullandım şimdi 38. E kadar bekledik Cumartesi Doğumum var. İnş sizin de bekler 🙏🏻
GuelGltkn Elifeymen54 ben henüz dogum yapmadim 17 haftaligiz plasenta asagida progrsteron kullaniyorum ve bol bol dinleniyorum daha yukari cikabilir plasenta dedi doktor ondan beklemedeyim suan erken dogum yapmak istemiyorum bende
Nuraydiyebiri Asli35k merhaba dopum yaptınız sanırım. Doğumunuz nasıldı internette çok fazla olumsuz şey yazıyor. 1 hafta sonra benim de doğumun var. Çok korkuyorum.
Elifeymen54 Inşallah bana da progestan verildi onu kullanıyorum doktor 36 haftaliga götürmesini bekliyor hayırlısı