Merhaba kızlar 16 haftalık hamileyim. Karnımdan rahmime doğru bi ağrı saplanıyo sanki karnımdan oraya bişey baskı yapıyo gibi bıcak saplanır gibi bu normal mi acaba? Ve 2 hafta önce adet kanaması gibi bi kanamam olmuştu bebek iyiydi kanama bölgesi vardı 1 haftadır da kahverengi akıntı geliyo sürekli bu şekilde olanlar var mıı??