Dvrmsdaouz Selamlar 27 haftalık hamileyim bebeğim çok hareketli maşallah. İlk oldupu için tam olarak anlayamıyorum karnımda sertleşme oluyor genelde bu bebeğimin olduğu yeri mi belirtiyor yoksa farklı bir şey demek mi kontorlüme daha var bu yüzden bi istişare edelim istedim
Leis Dvrmsdaouz canım normal olmayabilir bi git görün doktoruna bu haftalar önemli ve erken Doğum riski bu haftalarda başlıyor riske atıp bekleme bnce git için rahat etsin
Srfn11 Dvrmsdaouz Genelde bir sertlik oldumu bebekler ayaklrini topluolarmis bnmkini ultrasonda ayaklari kafasinda gordum resmen 😳😂
Seher_ Dvrmsdaouz canım benimde oluyo gün içinde ayaktayken sonra hemen yatınca falan hemen sert oluyo bebeğin pozisyonuyla ilgili heralde çünkü dün gittim doktora erken doğum riski var mı dedim hayır dedi 27 haftalık oldum bende
Ela1994 Dvrmsdaouz canım bende korkmuştum hep bana erken Doğum diye korkuttular sakn korkma çok normal benim 21 haftada başladı simdi 37 yiz😍 doktoruna söyle yine için rahat etsin ☺️
anapanda12 Şurda beklim. Benimde gün içinde bazen bide sabah uyandığımda sert oluyo ama geçiyor gerilmiş gibi. Normaldir herhalde ama olsun
Leis Dvrmsdaouz bnce herşeyi önemseyip doktorunu rahatsız et bn şuan hastanede yatıyorum sertleşme oluyordu bndede
cemre- Buna kasılma denir canım . Bebek kendini dopuma hazırlıyor 30 -50 saniyeden fazla sürmüyorsa sıkıntı yoktur . Ama 1 dakikadan fazla ise korkma ama doktora görün . Bu kasılmalar son aylara yaklaştıkça daha sık oluyor .
Dvrmsdaouz Sertleşme için geldim birsürü serum taktılar ve yatış verdiler kızlar dikkat edin önemsememezlik yapmayın ben önemsemedim