Mutluhamis evet doğrudur serap hanım yaptı. Memnun kaldım, her yerin tek tek gösterdi üzerlerine yazdı. Bir ara bebek tek bacağını içeri katlamış uğraştı açmadı bana çikolata gidip ye tekrar gel bakalım dedi. Toplamda yarım saat 40 dk falan sürdü. Sonunda bir adet renkli, geri kalan siyah beyaz foto ve cd verdi.