Dinara Kizlar 7aya yeni girdim .hic diwim agrimamiwdi,cok kotu diwim agriyor.ne kullana bilirim ne yapa bilirim?cekdirmeye izin vermiyolar(((curuk diw sabaha kadar uyutmadi beni wimdi yine bawladi agrisi😢
Gncdmres Bende de var aynı sıkıntı😔 dişinol diye bi karanfil yagı var onunla ve buzla uyuşturuyorum öyle uyuyorum😔
Htcnurersoy 6.ayımdayım bende aynı durumdayım,iltihap var dedi.Antibyotik verdi gönderdi,tuzlu suyla gargara yapıyorum,idare edicem mecbur
narmin955 Dinara men 30 hefteliyem uc gundu agrayirdi hekime getdim demirnen desdi cirkli qan geldi ..mualice etmedi resept yazdi elece
Gncdmres Dinara valla dişinol en işe yarayanlardan kulak çöpüne minicik alıp diş etime bastırıyorum sonra agzımı çalkalıyorum hiç bir şekilde yutmazsan gayet geciriyor
Edasrtl Bende tam bir ay çektim çözüm karanfil yağı pamuğa batırıp ağrıyan dişin üzerine koyunca geçirdi şükürler olsun denemeni tavsiye ederim Allah yardımcın olsun diş ağrısı çok zor🥺
Kelebegimmm Keyidşci ziyan olar?men evveller dişim ağrayanda keyidşci vururdum.bürde mixek zad car deyirler xeyri olur