Damla-aydin merhabalar risk sınırı 1/300 altı. Benimde 1/810 çıktı sonucum. Değeriniz 1/300 üstünde olduğu için negatif ama doktorunuz 1/1000 altında olduğunuz için sizden testler isteyecek öneri olarak sunacak.
Bana sorarsanız bu bebeği her koşulda istiyor musunuz ? Asıl soru bu istiyorsanız hiç kurcalatmayın. Ama yok ben kesin emin olmalıyım derseniz fetal dna testi yaptırmayı doktorunuza sorun.
Ama şunu da söyleyeyim benim doktorum 1/3 oranında normal çocuk doğduğundan bahsetti