Çakmak erdem mi amann amannn.. 20. Haftana kadar erdem e gittim sonra bıraktım.. çünkü enfeksiyondan ölen bebekleri, hastanenin pisliğini, personelin ilgisizliğini okumaktan ve duymaktan gına geldi.. doktorumu cok sevmemem ve cok güvenmeme ragmen degiştirmek zorunda kaldım.. cünkü sadece doktoru sevmek doktorun iyi olması yetmiyo.. üstelik ayşe yıldırım isminde bi nöbetçi doktor sapasağlam olan ben ve bebeğime düşük yapıyosun kanaman var diye yanlış teşhis koydu.. cok zor günler gecirdim o kadın yüzünden.. megersem yokmuş kanamam falan.. şikayet ettik ama ne fayda.. 25 yıllık tecrübeli doktormuş sözde.. üstelik doktorların mesai saati dışında doğuma gelirlerse 600 lira extra ücret aldıgını ögrendim.. bu da saçma geldi.. zaten dogum parası veriyoruz.. muayene 80 tl di.. tercih sizin..