Gulgulcan Kızlar arkadaşım kimyasal gebelik geçirdi yapması gereken bişey varmi o değerin 0 olması mi gerekiyor olmasa nasıl düşecek bilgi sahibi olan yazabilir mi lütfen
Seren27 Gulgulcan degerin 0 lanmasını beklemesi lazm canm, en zararsz düsük zaten kendisi. Bazı doktorlar 1 ay korunmasni soyler bazilarida gerek yok der. Insallah bidahaki ay tekrardan güzel haberi alır arkadaşın☺
alitalia Canım benim de başıma gelmişti korkulacak birşey yok. Değer kendiliğinden düşüyor ve adet kanaması ile sonlanıyor. Korunmadım ben gerekte yok bence. Çok geçmiş olsun