haticenur1 Merhaba güzel anneler 34+4olduk mayıs 11 doğum olucak insallah cumartesi doktorum tahlil yapmıştı bugün sonucu öğrenmek için aradım ve şekerimin olması gerektiginden çok yuksek olduğunu söyledi dahiliye bölümüne yönlendirdi pazartesi günü gidicem ama cok korkuyorum artik doğuma yaklaştık nasil bir yol izler beni bilgisi olan varmı ya da böyle durum yaşayan lutfen rahatlamaya cok ihtiyacım yaşayan bilgisi olan varmı öyle iğne v.s hic istemiyorum şimdiden sonra korkuyorum o yüzden 😢😢😢
gokturkhicret55 haticenur1 bende yaşadım benı de dahiliyeye gönderdi dahılıye ünsilin verdı ama kullanmadım hıc dıyet uyguladım uyguluyorum suan 35 haftalık gebeyim. Şekerin aclık, tokluk ne kadar cıkıyor kı yada seker yüklemesinde ne kadar cıktı?
ikinciprensimgeliyor Diyet vercektir buyuk ihtimalle doguma kadar.korkmayin gecici bise gebelik sekeri
haticenur1 ikinciprensimgeliyor bn seker olanlara bazılarına iğne verdiklerini duydum ondan çok korkuyorum çok fazla stres yaptım tsk ederim cvbin icin
haticenur1 gokturkhicret55 canım dr sormadım hic o an aklıma gelmedi kaç çıktığını sormak telaş yaptığım için şeker yuklemeside yaptırmadımzaten kararsızdım yaptırıp yaptırmama konusunda o dönem kızım da hasta oldu zamanında gidemedim sonrada yapilmadi zaten
haticenur1 gokturkhicret55 insallah insulin de bana verilmez canım zaten surda doğuma çok bisey kalmadı istemiyorum o yüzden