Sengulkrgz o zaman siz kendinizden verdiniz çünkü şu dönemde bebeğin kilosu suyu eşi falan nerdeyse 2,5 kilo sadece o yapıyor birde karın dengede kalmak İçin etrafında ödem topluyor bilemedim valla 🤷🏻♀️ eğer kilolu hamile kalınmadıysa ve kan değerleriniz düşmüyorsa çok iyi bir iş başarmışsınız