Srcngzkc Arkadaşlar 19+5 olduk bugün. Yarım saattir sol tarafımda pıt pıt’tan ya da damar atmasından bir tık daha belirgin bi hareketlenme var. 1-2 dk da bir tekrarlıyo, çok heyecanlandım. 🤗Tekme mi yoksa hıçkırık mı oluyo bu bilemedim 🤷♀️😇
Modies Srcngzkc 19+2 yiz biz de ama henüz bir hareket hissetmedim. 😂ne zaman başlayacak acaba yahu. Bir de merak ediyorum. Bu bebekler neden çikolata yemeye bu kadar tepki veriyor.
25agustos Srcngzkc ben o aralarda hissetmiştm canım dokunmadan da hissedebiliyorsan karnında tekme atıyordur yaramaz 😊🥰
Srcngzkc Yasemincifci 15. Haftadan beri ufak ufak hissediyodum ama ilk defa bu kadar net ve fazla hissettim dıştan da. Çok Tekrarlayınca burda da okumuştum hıçkırır falan diye hıçkırık mı acaba dedim bende
Srcngzkc Modies O kadar çikolata yedim kontrollerden önce daha cinsiyetini göremedim sıpamın bağdaş kurupta dönüyo açmıyo inat etti 🤣
Srcngzkc Nur4235 Pıt pıtlar vardı ama ilk defa bende bugün bu kadar net hissettim,dıştan bile belli oldu elimi koyunca ☺️ Sen de hissedersin bi kaç güne 😇