EdaMinaKele Kızlar merhaba 15 haftalık hamileyim bugün cok kustum cok kötü oldum ve karın ağrım war biras bu konuyla ilgili fikri olan war mı yaklasık 4-5 haftadır hic kusmuyordum 😰
EdaMinaKele Handeaslan39 içtim uzandım ama karnımda hafif bi sancı war sanki bilmiyorum gazlı vb bir içeçek de tüketmedim ama inşallah geçer teşekkür ederim
Handeaslan39 EdaMinaKele Allah Allah acaba üşüttün mü yoksa başka bişey mi oldu ? Doktora gitsene canım ya
EdaMinaKele Handeaslan39 suan gitmelik bir durum oldugunu sanmıyorum üşütmüş olabilirim belki ama hasta vb değilim yani gripken bile öyle olmadım bugün alısveris merkezine gider gitmez zor tuttum kendimi tuvallette attım allahtan yakındım yoksa rezil olucaktım o derece kötü oldum kusmam garip geldi sadece bu kadar hafta sonra 😰