Busemertcan Kızlar ben normalde imom içiyorum içinde omega 3 var ama az miktarda şimdide ocean omega üç aldım gelişim için omega 3 iyi olduğu için doktora sormadım ama eczacı kullanabilirsin dedi varmı kullanan
sema16 bende doktoruma sormadan kullanıyorum canım yeni başladım eczacım özellikle hamileler alıyor dedi içinde tereddüt olmasın doktoruna bi danış yine ama vitamin yani bu endişen olmasın