Fatmaarslanx Kızlar belimde fıtık çıktı ve doguramasın dedi bu fıtıkla kalçan çıkabilir risk bu dedir kontrolerimi yaptırdım şuan çok üzüldümya belki normal yapma şansım olmazmı 30 haftalık cnm
Ezgiadgzldmr Fatmaarslanx canım bende de fıtık var solda iki tane birisi küçük birisi ondan büyükmüş başlangıcında daha senin ki ne derecede benim de 30 haftalık ama doktoruma sölemedim ben hala bende söylesem direk sezeryan mı der acaba
Senbibak Yani benim de bel fıtığım var doktor sormadı bişe doğum planlaması kaçıncı hafta da yapılıyor
Tgbatem Ben onu dr uma sormuştum fıtıkta olsa eğeri seni çok zorlamıyorsa normal yapabilirsin demişti sonradan dr değiştirdim normal doğum adayı görünmüyorsun dedi çok ısrarcı mısın dedi fark etmez dedim sezeryan olucak büyük ihtimal saatlerce bekleyip sonra sezeryan olmaktansa başından sezeryan olup kurtulma derdindeyim
edaozdxx Bebek için; 15-20 adet çantaya 0 beden yenidoğan bez, Islak mendil ( ben ıslak mendil yerine bebek temizleme mendili kullandım ) 5 adet iç zıbın, 2 adet hastane çıkışı 2 adet ince battaniye 1 adet kalın battaniye Emzik ( ben vermedim, meme reddine karşı ) 2 adet çorap ( dış dünyaya alışmaya çalışırken üşüme durumu söz konusu olabiliyor ) Anne için; 2 adet pijama takımı, 1 adet boydan elbise şeklinde pijama ( ben ilk aşamada bunu giydim çok rahat oldu ) Hırka veya yelek, Çorap, Havlu, 5 adet atlet ( çok terliyorsun ) Depent ( en büyük kurtarıcı bu ) 4 çift göğüs pedi Ve ilk aşamada süt yerine kolostrum gelecek. Süte dönmesi için E-bebekte satılan promalt içecekten alırsan hem sütün bol olur hem de çabuk süte döner. ( günde 1 tane aç karnına ) Ayrıca dipnot vereyim; ameliyattan çıktıktan sonra sıvı alabilirsin denildikten sonra; kayısı veya şeftali suyu ile sade maden suyunu karıştırıp bol bol iç. Hem kendi gazını çabuk atarsın hem de bebeğinde gaz problemi yaşamazsın.
Tgbatem Fatmaarslanx hasta bezi kilot markettelerde de war bebek mağazalarında da war hastane de weriomuş ama riske armaya değmez onsuz olmuo diolar kanama çok oluomuş alttan