tugceyazici bende 33 haftada sen gibiydim canım kontrole gittiğimde nst bağladılar aktif sancılarım çıktı ardından 2 gün hastanede yatmak zorunda kaldım sürekli serum yedim bence bi doktorunla görüş çünkü kasılma oldukça rahim açılmaya başlıyo şuan bende 34üm az önce hastaneden geldim sürekli istirahatle geçti. Sadece yemek ve tuvalete kalktım