ipek0108 Kızlar bazen mevsiminde olmayan meyveler aşeriyoruz. Bende kışın hiç olmayan bi kaç şey istemiştim ve eşim pastaneden bulmuştu. Onlar pasta yapmak için dondurulmuş olarak alıyorlar. Biz ordan almıştık . Belki işinize yarar😊
ipek0108 Gamzeemrmrt aynen bizde şansa gördük artık pastaneler bıktı bizden😂 iyi insanlarda var asla para istemiyorlar😂