zumrutperi BrcnBlgn merhaba sizde levent hastanesine gidiyorsunuz diye size yazmak istedim ben bu hafta ayrıntılı ultrason olacağımda levent hastanesinde ordaki çalışanlara sordum renkli mi diye hayır dedi ordaki ultrasonlar renksiz mi acaba renkli hiç görmek nasip olmadı da 😊
BrcnBlgn zumrutperi Merhaba kuzum evet cihazlar renksiz hic levent hast renkli goremedim bende .) renkli olsaydi heralde gosterirdi 36 haftalik oldum hala renksiz goruyorum ama cihazlari eski deil devletteki gbi deil ultradyn kagtlari bile devlettekinden cok farkli netligi
zumrutperi BrcnBlgn yaa üzüldüm çok heveslenmiştim neyse sağlıklı olsunlarda sabrederim artık sağol canım 🌷🌷
BrcnBlgn zumrutperi Ayrintili ultrasyon fiyati orda pahaliydi canim ben uskudarda 3 boyutlu olarak girdimmm fiyatida iydi 190di bayada detayli incelediler fotolari verdiler usb olarakta aldik.uskudar hospitalturk
zumrutperi BrcnBlgn evet canım pahalı 450 tl dediler bende 22.haftama geldim araştıramadım da fiyatını yeni öğrendim üsküdar yakın randevu alabilirsem gidip gelirim renkli görebilirim o zaman orda💖
BrcnBlgn zumrutperi Aynen renklide gorursun ve baya ilgileniolar hersei soluolar sonucu leventteki dr gosterirsin uskudar yakin bosa okadar para verme uskudardaki yerede zam gelmstir yine bi gitmeden arar randevu alirsin
Yenianneadayi2208 Tcamlibel çok değil mi 6bin 🙄 daha bu sabah görüştüm türkiye hastanesi şişli ile normal doğum 3900 sezeryan 4100.yılbaşında da zam gelecekmiş. 6bin çok vermiş.Yada doğum paketi falan almış