zumrutperi
Bende nihal hanima gidiyorum cok memnunum nasip olursa dogumum orda olucak zaten nihal hanim cep nosunu veriyor acil durumda gece sancin oldugunda ariyorsun sen hast gidene kadar dr geliyor..mesai saati disinda doum oldugunda 270 tl ek ucret aliniyor 35 haftadan sonra kuveze gerek kalmadigini ama acil durum icin yenidoganlarin ufak bir kuvezi var hastanede 35 haftadan onceki dogumlarda acil birseyde dr seninle arastirmaya geliyor