DiplomaliEvHanimi Bebegimin kalbi durmus yarin kirtaj olucam benimde bormlde 8olmaliyken bebek 6,6haftalik gorunuyo gecen hafta duymustuk simdi yok lekelenmeyle gittim bende yarin kurtaj olcam 😔🙏🏻😞😞😞😞😞😞😞😞😔😔😔 Kese asagidaydi geri yukari cikti daha ilk gebeligimdi cok kotuyum boyle yasayip bana destek olcak yardimci olcak bilgilendirecek varmi acaba yada yakin zamanda yasayan detdime ortak olcak cnku gurbetteyiz kimsemiz yok ailemize diyemedik daha 😔🙏🏻
dml33 DiplomaliEvHanimi canim canini skma ilk gebeliklerin cogunda oluyo benim 4 aylikken alindi hayirlisiyms de buyuk olup dogurup kurtaj olmak daha zor allah istedigin zaman saglikli evlatlar nasip etsn ins
DiplomaliEvHanimi dml33 bende biraz oyle dusunup moralimi duzltmeye calisiom ama iste ilk hevesti cok zor
happydrms Canım benim çok geçmiş olsun bende leke diye gittim kalbi durmuş 6 buçuk haftalıkken 8 haftalık olmasi gerekiyordu. Kürtaj oldum zaten uyuyorsun hiç bişey hissetmiyorsun uyandığında herşey bitmiş oluyor ilaç veriyorlar adet düzeni için. Çok zor bir süreç Allah yardımcın olsun. Yiyecek ekmeği yok diye kendimizi avuttuk. Allah bir daha yasatmasin.
dml33 DiplomaliEvHanimi anliyorum cnm insan hevesleniyo ama kismet yani daha buyuk olsa daha da zor olurdu suan cogu kisinin ilk hamileliği boyle oluyo doktorunla gorus bi kac ay sonra tekrar denersn bana 3 ay hamile kalma demisti 4. Ay allah nasip etti
alyavetuna Daha öncesinde bir sıkıntı varmıydı kuzum allah yardım etsin inşallah sağlıkla hayırlısıyla en kısa zamanda tekrar hamile kalırsın
DiplomaliEvHanimi alyavetuna yoktu cnm ilk gebeligim degerlerimde kat kat artmisti hersyim cok gzl gidiyodu