Merveyazici :) Arkadaşlar dün oğlumu görmeye gittik 32+3 haftalığız 2200 gr olmuş ☺️Okadar merak ediyorum ki kaç kilo doğacak tabi ki sağlıklı olsunlar da insallah ☺️ Sizlerin bu haftalar da kaç kilo idi yada Doğum yaptıysanız ☺️ Ne kadar doğdu Bebeler teşekkür ederimmm 💙😘
Oguzkagan65 Merveyazici biz yarın gideceğiz bu gün 32 olduk bende çok merak ediyorum kilosu ne kadar oldu 😊 yarın yazarım buraya
Haleirem Ya bende 32+2 tüm şuan yarın kontrolum var hemde rapor alacağım. İzne cikicam çalıştığım için hiç bir hazırlık yapmadım oğluma bende 6 haftadir gitmiyorum hastaneye çok merak ediyorum kilosunu falan cümlemize sağ salim kucağımıza almak dileğiyle 💕👶