Szekiye https://hizliresim.com/GmjgNy https://i.hizliresim.com/GmjgNy.jpg Cinsiyet öğrenen anneler yorum yapabilir mi 9 haftalık hamileyim ama ultrason a göre 8 haftalık.bel ve kasık agrısı yaşıyorum.çok merak ediyorum var mı anlayan yada benim bebişte böyleydi diyen😍
bebekteyaparimkariyerde Szekiye batıl şeylere inanma hiç bir bilimsel açıklaması yok o dediğin şeyin.bekle sabret 16.haftada öğrenirsin sonra ister istemez hayal kırıklığı yaşanıyor.
Ftmemne Fasulye gibi ise erkek, yuvarlak ise kız diyorlar. Bende 9+1deyim. Her ultrason da fasulyeye benziyordu. Sizinki yuvarlak bakalım tutacak mı☺
Szekiye Ftmemne önceki ultrasonda hep sağda fasulye gibiydi şimdi ortaya gelmiş bu şekilde bakalım nasip
Dorukunannesi95 yani burda cok okudum hep kesesi yuvarlak olanların kizi sivri veya fasulye gibi olanlarin erkek oldugunu yazmıştı herkes benim de hep sivri fasulye gibi ama saglikli olsun da farketmez
Szekiye Dorukunannesi95 https://hizliresim.com/P1jVz7u https://i.hizliresim.com/P1jVz7.jpg Bunlarda 6/7 haftanın resimleri kese farklı
Pinkk30 Dorukunannesi95 bence onunla alakasi yok cunki benim kesemde fasulye gibiydi tıpatıp hemde ama kizim olucakmis
aynut23 Dorukunannesi95 brnim ilk cocugum yusyuvarlak kese erkek ikimci fasulye gibi kese yine erkek😂
yigitmom_ Dorukunannesi95 ya herkeste gordugum sol kasikta sag kasikta kese bende ultrasonda kese fotosunu ortalayip cekiyor doktor neden😂
ikicocuklubiranne Szekiye bulantı yaşamadım çok şükür canım. İlk zamanlar çok şişkinliğim oluyordu karnım davul gibi oluyordu. Ağzımda hep kötü bir tat vardı hala da var 😊 16+2 olduk ekstra bir belirtim olmadı çok şükür 😊
Szekiye ikicocuklubiranne bende bulantı yaşamadım ilk günler şişkinlik akşam oluyordu bel ve kasık agrısı hep var göğüslerde hep hassas
sevgitekes https://i.hizliresim.com/nQ4rXl.png bizimde 9+4 teki hali doktor tahminde bulundu bakar mısınız anneler yarın kontrolüm var 11 haftalık oluyoruz
Szekiye sevgitekes 9 haftalık tahminde mi bulundu çok erken değilimi tahminde bulunduğu günün ultrason kağıdını atarmısın canım bende 9+2 yim ama ultrason 1 hafta geri
Szekiye Demrl biz seninle aynıyız son adetime göre 9+2 yim ama ultrason bir hafta geç gösteriyor hakkımızda hayırlısı
Szekiye Demrl minicik kese minik bebiş içimizde resmen mucize büyüyor çok güzel benim 4. Gebelik hepsi ayrı güzellik 2 Kızım var 11/6 yaşlarında bir tane kürtaj olmak zorunda kaldım bu sürpriz oldu hayırlısı bizim için
Szekiye sevgitekes ay maşallah bayağı sere serpe uzanmış hayırlısı olsun yarın tahminde bulunursa yazar mısın