A_S_K https://hizliresim.com/grQD9N Sizce nasıl? Tam yatsr sırt özelliği ve 15 kiloya adar taşıma özelliği 4 katlama özelliği varmış çok yer kaplamazmış. - Bu marka nasıl? https://hizliresim.com/7ajpaa
Ela11 A_S_K Yani bildiğim kadarıyla bunlar yenidoğan için kullanımı zor oluyor ablam memnun değildi hiç
Aspenya44 A_S_K canım bunlar bagaj yarısını kaplıyı. Jokerde tripper marka var bende onu beğendim bak istersen indrimde şuan
Aspenya44 A_S_K kaç ayık hamilesin yaza mı doğum yapıcaksın. Ben ekimde yapıcam zaten kışa giriyoruz bebeğe göre pusetli araba bana saçma ve çok pahalı geliyo benim için önemli olan yer kaplamasın birde rahat olsun yeterli
Elmalikurabiye Markayi bilmiyorum ama onde arkada 4er tekerlek var ya ozellikle ondekilerin tek tek toplam 2 adet olmasi lazimmis sarsintilar icin cok daha konforlu oluyormus hem surus acisidnan hem bebek acisindan..
Aspenya44 Elmalikurabiye canım link atmayı bilmiyorum yaa jokere gür tripper yaz 799 tl şuan zaten bin tl den 799 a düşmüş şuan