senasln Sifauzun_2 eşine sor. Sen zaten beğenmişsin e onunda kulağına hoş geliyorsa neden olmasın zaten bi ismi güzel yapan çocuktur. İlerde adını şirinleştirecek olan da o
Sifauzun_2 senasln eşime sordum oda beğendi ama ne bilim isim konusu çok önemli sonuçta ondan burdada bir sorim dedim 😉
Mervednr Sifauzun_2 evet canımm oğluşum olacak benimde 👶🏻 Ben göksel ismini çok beğeniyorum ama eşimin adı göksel onu ikna edemedim 😂 mete, toprak, göksel, gökmen bunlardan birine karar vercez bakalım
Mervednr Sifauzun_2 ufak ufak başladım bu hafta canımm. Balıkesirdeyim ben sen nerden sen yaptın mıı alışverişi
Sifauzun_2 Mervednr bende izmirden eh işte canım yavaştan alıyorum bende ama daha büyük şeylere bakamadım 🤔