Taandreab canım ben 34+3deyim. Dediğim gibi dün oldum ama nstde sancım çıktığı ve bebegim aşağı baskı yapmaya başladığı için yaptı doktorum. Hem açıklık var mi diye hemde doğum sekline karar vermek için baktı. Normalde 37de yapacaktı 😊 normalde zaten 34 yada 36 dan itibaren başlanıyor çatı muayenesine diye biliyorum