A_S_K evet canım o sertlik ve topaklanma hissetme bebekmiş ben hep solda gıdıklanma hissediyordum doktorum ayaklarını cok oynatıyor o gıdıklanma ve kıpırdamaları ayakları yapıyor dedi yaaaaa o kadat bal bişey ki ayak parmkları el parmakları cok net görünüyor cok güzell yüzü de cok net tam bir bebek ❤🤣inşallah sende hepsini gör ve tat 🙏❤