Mom72626 canım benim karnım 5. Ayda şişti diyebilirim gece bazen yüz üstü bile uyaniyodum dr sola yat diyodu rahatsız olmadığın sürece yüz üstü yat ama göbeğim çıkınca zaten yatamazsin demişti şimdi 6.5 ayligim göbek iyice ben burdayım diyo ya sağ ya sol düz yatinca bebek rahatsız olurmuş solunum acısından ama uyku hali çok kafana takma rahatsız olunca zaten posizyon değiştirirsin