Merveyazici Arkadaşlarım merhabalar size sorum olacaktı 32 haftalık gebeyim dün idrar tahlilim de bol bakteri çıktı benden idrar kültürü istedi verdim sonuçlarını bekliyorum doktor bu tahlillerden sonra antibiyotik e başlayabılırz yoksa erken Doğumu tetikler dedi bir sıkıntı yaşayan oldu mu moralımde bozuldu biraz nst ye falan girdim iyiydi sonuçlar ultrason da suyum herşeyim de güzel çıktı ama korkmadım değil :/
Zeynepzeze Korkmayın birşey olmaz inşaALLAH, bol su için antibiyotik de başlar ise gider enfeksiyon, geçmiş olsun