Masalsmom Haribo42 hahaha tabii ki yani😂 aman inşallah fazla almazsın ya hamilelikte güzel kilo alması falan da insan kötü oluyo be tartıda o sayıların git gide yükseldiğini görünce😂
Kader72 Sifauzun_2 hamilelik biraz farklı biseymis benimde iştahını bu ayda açıldı . Normalde çok iştahlı değildim yeni açıldı şaşırıyorum sadece . Bakalım nasıl olacaz ben gece yemiyorum sadece ama gündüz yiyorum ne bulursam 😂
Sifauzun_2 Kader72 tabi sağlıklı olsun bebişlerimiz kilo hiç önemli değil tabi ama ben çok korkuyorum hele bide çatlarsam şok olurum galiba 😩
Seda5892 Kader72 evet canım biraz fazla kanamalardan dolayı yatmak durumunda kaldım lavabo dışında kalkmam yasaktı hareketsizlikten sanırım yoksa hamile kalmadan önce ne yediysem aynı hatta çikolata falanda yiyemiyorum
Burcuveburcum Kader72 gayet iyi bence her aya bir kilo normal ztn👍 Bende 18+2 yim 60la başladım 63,5 la devam ediyorum 🤭
Masalsmom Kader72 sorma valla 20den sonra almaya başladım kiloyu daha şimdiden bu kadar aldıysam doğuma kadar ne kadar olurum allah bilir🙄 doktorum ne diyecek acaba