honest
Ben yeni doğum yaptim. Doktorum Firdevs Baran şekerci kendisi mükemmel bir doktor. Dogumdan oncesi kadar doğumdan sonra taburcu olana kadarki ilgisi alakası gerçekten mükemmel idi. O hastanede doğum yapma sebebimde kendisidir zaten. Yoksa fiziksel imkanları daha iyi olan hastanelerde doğum yapacak maddi kaynağımiz vardı. Doğum katındaki hemşireler de gerçekten ilgili ve güler yüzlüler. Ancak bizim doğum yaptığımız dönemde doğan bütün bebekler mutlaka bir şekilde en az 1 gün yeni doğan yoğun bakımına alındı. Doktor ve personel olarak genel olarak iyi ama fiziksel ortam, şartlar ve yönetim kabiliyetsizligi bakımından çok çok.kotu bir hastane Konak hastanesi. Zaten doğum katındaki odalara bakınca ne kadar kötü olduğunu goreceksiniz. Bir daha doğum yapsam Firdevs hanimi kesinlikle.isterim ama Konak hastanesinden uzak dururum.