Didem27 Kizlar "normal" dogumda hastane cantaniza kac tane bez koydunuz ve ya kac tane gider ben 5 tane koydum acaba azmı?
Haribo42 Didem27 cenim ben bilmiyorum ama youtube da videolar var hastane cantasiyla ilgili coknguzel bence ordanda bakabilirsin🤚🏻😘😘
Yasemincifci Didem27 az canım ben 20 tane koydum15 koymuştum ilk az olur dedim cok koyda artarsa geri getrrz
Anneballari58 Didem27 bebek zaten bir kez kaka yapıyor şimsiyah bi iki kezde çil 5 yeter bence bende 5 yetmişti ben sezeryandm ama normal gibi sabaha taburcu oldum