krmvaa Salam sabahiniz xeyir xanimlar. Necesiniz? Demeli menim dogumuma 3ay qalibdi. Hekim de emeliyat meslehet gorubdu deye cox qorxurame. Geceleri de yuxumda emeliyat gorurem. Sizce bu men dusunduyum qeder qorxuludurmu? Yoxsa men ozumu cox qorxuzuram... Oxuyub fikir bildirenlere tesekkurler...
Anm krmvaa salam, coxda qorxmali birshey yoxdu onsuz hiss elemirsen yeni ya yaridan keyidib eliyirler yadaki yatzdrb
WebiHikiRufu krmvaa salam ,emeliyyatin ozu qorxulu agrili olmur deyesen,normal doguw biraz ani daha cetin olur.amma sagalma ani deyesen normal doguwda daha rahat olur.menim Bir oglum var.normal doguw olub.emeliyyati bilmirem ona gore.ewitsiklerime esasen dedim
krmvaa Anm Hekimle daniwdim ki, bes emeliyat vaxti yatizdirsaniz yaxwi olar. O da umumi narkozun usaqa ziyan etdiyini dedi onuncunde narkozu belden vericekler. Onda da hiss etmesemde sesleri ewidicem deye lap cox qorxuram
krmvaa WebiHikiRufu Men dovlet xestexanasinda qeydiyatdayam. Amma dogum vaxtinda oksigende Mehemmed doktorun yanina gedecem
WebiHikiRufu krmvaa mence youtubede bax videolara.ele asan gorunurki.ana gule gule uwagi qucaqliyir.ona gore qorxma canim
Anm krmvaa yox canm men bele video zad görmüşdüm ses cxmr yeni bilirler onsuz sen oyaqsan seni stresse salan birşey olmaz mence hemde adam çox heyacanlı olur uşaqı dünyaya gelende ele diyirsen birce cxsn görüm😄
WebiHikiRufu krmvaa he,mende baku medicalda Rexwende Dr.muayineye filanda onun yanina gedirem.ucota dovletde olur onsuz.