A_S_K Ertugunannesi https://www.civilim.com/stylo-moon-anne-bebek-bakim-sirt-cantasi-lacivert-2019-lci-4 bak bu linkten renkleri filan da var şş aramızda 😁
Ersozburcin A_S_K korkma ya bişi çıkmadı nst de de bişi yok göbişinden bebğğin kalp atışını ve kasılmaya bakıyolar bağlar mı bilmem ama korkma sadece doktora git için rahatlasın piskolojik olma ihtimali çok yüksek😊
Nalanktl A_S_K Canım panik atak olmuşsun. Net. Bende de oluyor hatta ben ilaç kullanıyorum. Birincisi bebeğine zarar vermez ama psikolojik destek alabilirsin.
Tugba1234 A_S_K bilmiyorum ki ben hic panik degilim aslinda durduk yerde de oluyor bana ben 20 haftalik gebeyim suan
A_S_K Tugba1234 Bende değilim ki çok rahatım aksine telaş yaptığım strese kapılıp kendimi üzdüğüm hayatım yok şükür arada olur ya 🙄
A_S_K Tubabdullah Bol bol temiz hava almak sakin kalmak güzel şeyler düşünmek şuanki çözümlerim.. Henüz doktoruma gitmedim 😊