A_S_K Benim de hamileliğimin ilk zamanlarında oldu bu nefesim yetmedi çeviremedim tere boşaldım tansiyonum düşükmüş meğer. Ama çok şükür bebeğimiz de bir sıkıntı yoktu. İçerde Allah’a emanetler canım. Yine de doktoruna bir gözük için rahat eder en azından.