mrstug Kızlar son günlerdir inanılmaz halsizim işe gelirken ağlayarak geliyorum resmen . Evde ben yemek ne de başka bi iş yapamıyorum psikolojim bozuldu 😞 bu haftalarda normal mi yoksa vitamin değerleriyle alakalı olabilir mi yaşayanlarınız var mı
Fatma44 mrstug canım sanırım normal bende aynıyım ise gitmek işkence eve resmen sürünerek gidiyorum doğru düzgün ev işimi bile yapamıyorum.hamileligin verdiği yorgunluk ve bahar yorgunluğu derler ya ondan sanirim.
ikinciprensimgeliyor Bende 29 haftaligim hemen hemen.ve ayni sey bende de var.ben calismiyorum ama evde bir oglum daha var.istekleri bitmiyor elimi kolumu kaldirip yapasm gelmiyor ya acayip bir duygu.bu haftalarda oluyor ama yani bu haftalarda basliyor son haftalari dusunemiyorum.ilk oglumda37+3 e kadar dayanabilmistim suyum geldi
mrstug ikinciprensimgeliyor valla canım çocukla hamilelik daha zordur allah kolaylık versin 😞 bende nasıl geçecek bilmiyorum