Nursevda İçtiğin suya kabuk tarçın bir dilim limon ve bir iki yaprak yeşil nane atabilirsin ödem attırıcı ben hamileliğimin başından beri bu şekilde içiyorum suyumu ve ne bir şişlik ne çok şükür daha kabızlık yaşadım ciddi derece de. Doktoruma sordum içebilirsin dedi tavsiye ederim 👍 Bizde 22+5’ iz 🤰