Merhaba hanimlar 13+4 hamileyim cinsiyetimiz bugin belli oldu💕💕🙏😘😇👶
ybulut hayırlı olsun cnm erkek mi ?
Erkek dedi doktorum canim cok sagol. 💕
Biz de bugun net ogrendik😊 10+4 de cikinti var demisti 14+4 de de oglan olacak dedi