annee1997 canım kac haftalık sın? Ben neredeyse 20 li haftalardan beri cekiyorum o ağrıları. Şuan 37 olduk şükür. Dr ma sordgmda normal bu ağrılar ödemden kaynaklı doğumdan sonra gecicek demşti. Bi süre sonra alışılıyo o ağrılara. Bende kimi zaman ağrı kimi zaman uyuşma hissizlik oluyodu.