Serrayy
Kızlar bugun saglık ocagında randevum vardı.. Ebe dogum dan sonra 5 doz kadar kan sulandırıcı olman lazım dedi.. Bir gebesı dogum dan sonra vucudu pıhtı atmıs bacaklarına korkuttu beni.. Genelde cok kilolu olanlarda oluyo dedı Ebem kendisinede yapmıs bilgisi olan var mı