Haribo42 Bende sırt üstü yattığımda tekmeliyo beni be hareketlerini hissetmek çok hoşuma gidiyor. Kısa bi süre sonra yan taraflarıma dönüyorum ama bende genelde sağa yatabiliyorum. Ama arada sırt ağrım için sırt üstü yattığım da dizlermi kırıp yatmaya çalışıyorum... 🙈