Tazeanneadayii çok normal benim ilk hamileliğim de böyle bisey yaşamadım ama suan ikinci hamileliğim zaman zaman ciddi şekilde asagı doğru vuruyor sanki ufak bi ıkınsam çocuk cıkıcakmıs gibi hissediyorum doktora da sormuştum hatta normal dedi endiselenmeyin sizde