AyeKantar hamilelikte bitki çaylarını cok önermiyolar cnm bende gribim raporluyum yatıyorm 3gündür.annem geldi ayva ve elma dograyıp kaynattı birazda limon sıkıp onu içiriyor sabahtan beri boğazım toparladı baya.bol bol c vitamini tüketmeye calıs.bitki cayı yerine Sıcak suya bir cay kasıgı bal azda limon sıkıp içebilirsin.limonuda tansiyon problemin varsa cok tüketme☺Geçmiş olsun