Rabiaaa1406 Merhaba arkadaşlar 35 hastalığım rahim darlığından belki erken olabilir dediler ama bebek hareket ederken çok canım yakıyo ve sürekli karnımın altında normal mi sizce
TayMer Rabiaaa1406 canım normal sanırım bende yaşıyorum onu 35 haftamdayım rahim kısalığı var bu NG un doktordaydım bol bol dinlen bebek erken gelmeye kalkmasın dedi resmen mesanemde hissediyorum hareketlerini ama sağlığı çok şukur çok iyi o yüzden eğilme yorma kendini yat dinlen hep
Rabiaaa1406 TayMer erken doğumu tetikleyen herşey var canım rahim darlığı enfeksiyon rahim kısalığı nerdeyse kontrole gittiğimde alacaklar hatta vajinal muayenede bebege dokundum dedi doktor ama baya sizi değil agri korkuyorum bende bisey olur da anlamam diyeb🙄
TayMer Rabiaaa1406 Allahın izniyle bir şey olmaz canım şuan doğada yaşar artık sen bol bol dua et dikkat et kendine. Enfeksiyon için bol su tüket sıvı çok iyi geliyor erken doğumda demişti doktorum