Melikebelo bende bir ay önce sezeryan oldum ama o dokunmaları falan hiç hissetmedim sadece lazerle dış yapıştırmada koku geldi rahatsız oldum karnımada basmadılar demekki hastane ile alakalı bir durum ama dediğin gibi ayağa kalkmak bayağ zordu :( gecmiş olsun hepimize Sağlıklıca büyütelim bebişlerimizi inşallah