Arkadaşlar doktorum dış gebelikten suphelenmisti ağrın olursa acile gel hemen demişti. 3 gündür kanamam var ama ağrım yoktu. Bugün sağ bacagimin üstüne kramp gibi ağrı giriyor rahme yakın yerde. Yeni olmaya basladi. Başka bir ağrım yok karnimda ya da kasiklarimda. Bir de bugün parça parça düşmeye baslamisti sanki bebeğim. Düşük olacaktı zaten sağlıklı gebelik değildi ama dış gebelik için tahliller yapılıyordu. Yarın tekrar gidicem. Aranızda dış gebelik belirtilerinden bu sağ bacak agrisini yaşayan oldu mu?