Menis21 aynısını yaşadım canım.aralık ayında antidepresanı bıraktım iyiydim öart ayında sürpriz bir gebelik oldu.hamileliğimi duyar duymaz nefesim daralmaya başladı.ilk hamileliğimde 5. Ayda nefes darlığıyla bunalıma girdim ve o gün başladı bende panik atak anksiyete.psikiyatri desteği aldım.bu hamileliğimi de öğrenince psikiyatriye gittim hemen doğuma kadar desteklerim demiştim.maalesef bu da kanama olunca umudumu kestim artık.kese gelişmiyor bebek yok gibi göremediler.7+1 olduk.bakalım yarın doktora tekrar gidicez ne diyecek.hafta içi başka bir doktora gittim yolk sac diye bir şey varmış fazla büyükmüş benimki.Allahtan hayırlısını diliyorum.