Selinnnce Kbranur41 iğneden bile korkan biri olan ben doğum benim için olağanüstü bi durum gibiydi doğumu düşündükçe kanım çekiliyor gibi hissederdim ve en başından doktorumla konuştum.sondayi normalde doğuma almadan önce takıyorlar ben bayginken takin dedim çünkü hiç sonda takilmamıştı acıyıp açımayacağını bilmediğimden talebim bu yönde oldu.odada beklerken hemşire geldi ve bende korku basladi kan alçak damar yolu acicak korkusu ama eli okadar hafifdiki hiç bisey anlamadım.sonra önlük giyiniyorsun odanda hop seni dogumhaneye götürüyorlar ben korkudan ağlamıştım giderken doktorum huyumu bildiğinden gözlerini kapat dedi dogumhaneye girince hemşirelerde beni öyle görünce uyuyor mu demişti doktorumda korkuyor demişti😁 sonra ellerini ayaklarını bağlıyorlar O an korkudan ne oranın soğukluğu ne bağlanmam etkilemedi kalçadan bi iğne yaptılar neden bilmiyorum yapan hemşireye bile ben korkuyorum canımı acitmayasın dedim 😁 sonra doktorum geldi karnına jel suruyorum soğuk oyuzden korkma dedi anestezi uzmanı parmağıma mandali bağladı o ara nasil bayıltacaksınız damar yolundan mi verceksiniz yoksa hava mi koklatcaksiniz derken bayılmışım.15dk içinde bebeği çıkartmışlar benim çıkmam 45 dk falan sürdü baygın oldugumdan.gozumu bi actim hani doktorlar ameliyat biter ellerini yıkarlar ya orada biyelerdeyim.hocam ben uyandim beni nezaman odaya alacaksınız üşüyorum ağrım var dedim hemşireler geldi odaya aldılar doktorum geldi kontroller hakkında bilgi verdi ama okadar çok agrım vardiki emziremem diyordum doktoruma sonra bebeğim geldi onu kucağıma alınca doktorum hadi şimdi emzirmede göreyim diyerek tebessüm etti.sutum hemen geldi bebeğim göğsümü tuttu ama kesi yerim çok ağrıyordu doğrulamadım doğru düzgün yürüyemedim Öksürünce kesi yerim yirtilcakmis gibi hissediyordum hasta yatağında inip çıkamadım koltuk yatak oluyordu orda yattım.2 gün böyle oldu ikinci gun daha iyiydim doğrulabiliyordum ilk güne nazaran ağrı pompası istemedim Çünkü sürekli gelip agri kesici veriyorlardi damar yolundan sondayi cikartirlarken bi aci hissetmedim kanamam cok olmadi hastanenin verdi hasta bezleri yetti 40 çıkınca adet olmaya başladım 3. Gün evdeydim ufak tefek işlerimi yapabildim 1 hafta 10 günde toparladım.herkesin hikayesi ağrı eşiği farklıdır oyuzden etkilenmeyin agrım sancım olcak diye siz daha dirayetlisinizdir belkide.