Yareenn Kızlar 39+2 deyim bugun regl agrısı gibi agrım vardı doktora gittim 2 cm acıklıgım oldugu hafif hafif sancılarım cıktı suan evde bekliyorum 5 dakıkada bire düşünce tekrardan hastaneye gidicem 🙏🏻🙏🏻 Sanırım doğurucam cok heyecanlıyım
elfkbramtn Ya hadi hayırlısıyla Canım bir avazda kurtul 🤲🏻🥰 ben 39+6 mi ama ne gelen var nr giden 🥺 ağlayacağım şimdi bana da dua et isminle belki duan kabul olur kendi sancımla gelsin istiyorum 😳